سرزمین موجهای آبی سرزمین موجهای آبی

آیا می دانید سرزمین موجهای آبی اولین پارک در ایران است که موفق به دریافت نشان استاندارد شده است؟

سرزمین موجهای آبی واحد برتر و نمونه استاندارد ایران

سرزمین موجهای آبی با توجه به اینکه قبل از تدوین استانداردی در این زمینه شروع به فعالیت کرده لذا با تشکیل تیمی فنی مشتمل و کارشناسان مجرب تمامی زیر ساختهای لازم را فراهم آورد تا در بالاترین سطح کیفیت پارک آبی ساخته شود و تمامی سطوح دسترسی مسیرها، راه پله ها ، نرده ها و غیره تمامی جوانب رعایت گردید و در انتخاب سرسره ها نیز از شرکتهایی خرید صورت گرفته که محصولات آنها دارای نشان استاندارد اروپا که مرجعی معتبر در این زمینه میباشد ، دارا باشد .

تندیس اهدایی از سازمان استاندارد ایران به سرزمین موجهای آبی

همچنین پس از از تدوین استاندارد ایران ، اولین مجموعه ای که به طور داوطلبانه اقدام به اخذ آن کرده سرزمین موجهای آبی بوده که پس از گذراندن بازرسی های منظم و دقیق و دشوار موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران گردید .

با توجه به سیاستهای شرکت و اهمیت این موضوع و نگهداری کیفیت کار و راندمان در بالاترین سطح ممکن شرکت سرزمین موجهای آبی موفق به تمدید هر ساله این نشان گردیده است.

انتخاب سرزمین موجهای آبی به عنوان واحد برتر و نمونه استاندارد ملی ایران بین سالهای 94 الی 98 مهر تاییدی بر کیفیت برتر خدمات در حوزه خدمات گردشگری و تفریحی است که این مجموعه به آن نائل آمده است.

چینش اصولی سرسره های استاندارد در معماری زیبا و چشم نواز مجموعه سرزمین موجهای آبی اطمینان خاطر را برای شما میهمانان عزیز فراهم می آورد تا یک روز هیجان انگیز را برای خود ثبت نمائید.

استخر موج سرزمین موج های آبی مشهد