سرزمین موجهای آبی سرزمین موجهای آبی

موج های آبی مشهد - پارک بانوان

معرفی موج های آبی مشهد - پارک بانوان

نمای کلی از استخر موج و سرسره های موج های آبی مشهد

یکی از تفریحات جذاب در کشور ما پارکهای آبی محسوب میشوند که در همین راستا ، سرزمین موج های آبی مشهد به عنوان واحد نمونه کیفیت و استاندارد در حوزه پارکهای آبی می‌تواند انتخاب برتر شما برای ساختن یک روز هیجان انگیز باشد.

سرزمین موج های آبی مشهد با ایجاد دو مجموعه مجزا برای استفاده همزمان آقایان و بانوان و بهر گیری از امکانات فوق العاده همواره تلاش خود را بر آن داشته که تفریحی سالم و همراه با هیجان را برای خانواده های ایرانی فراهم آورد.

اگر به دنبال سرسره های سرعتی هستید یا سقوط از ارتفاع را میخواهید تجربه کنید یا اگر میخواهید تیوپ سواری در رودخانه را امتحان کنید یا اگر بزرگرترین حمام ترکی ایران را ندیده اید و یا تیوپ سواری بر روی فشار آب که حسی همانند موج سواری به شما منتقل میکند راتجربه نکردید کافیست سرزمین موج های آبی مشهد را برای تفریح خود انتخاب کنید .

سرزمین موج های آبی مشهد در سال 1386 افتتاح شده که هم اکنون همانند یک شهر آبی با انواع سرسره های متنوع در حال خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد ، این سرسره‌ها دارای نشان استاندارد اروپا بوده که میتوانید با خیالی آسوده به استفاده از آنها بپردازید .

سرسره‌ها و امکانات تفریحی پارک آبی بانوان سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره تویستر سرزمین موج های آبی مشهد:

نمایی از سرسره های سرعتی سرزیمن موج های آبی مشهد

سرسره تویستر یک سرسره تکنفره بسیار هیجان انگیز موج های آبی است که در یک مسیر طولانی 220 متری همراه با پیچ و خم های زیاد حسی سراسر لذت را به شما منتقل میکند.

سرسره کامیکاز سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره کامیکاز سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره کامیکاز از نوع سرسره های پر هیجان میباشد که طول 61 متری دارد و به صورت یکنفره میباشد این سرسره از نوع سرسره های پر هیجان سرزمین موج های آبی مشهد میباشد.

سرسره لوپ(سقوط آزاد):

سرسره سقوط آزاد سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره لوپ یا سقوط آزاد یک سرسره تکنفره بسیار پر هیجان در سرزمین موج های آبی مشهد میباشد که که با قرار گرفتن در کابین سرسره و فعال شدن شمارش معکوس یک سقوط پر هیجان را تجربه خواهید کرد.

سرسره بومرنگ (دونفره) سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره بوم رنگ سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره بومرنگ یک سرسره تیوپی دو نفره پر هیجان میباشد که طول 110 متری و سرعت فوق العاده ای دارد و همانند اسکی حس هیجان انگیزی را با تیوپ سواری بر روی لایه ای از آب به شما منتقل میکند این سرسره جذاب را با حضور در قسمت بانوان سرزمین موج های آبی مشهد میتوانید تجربه کنید.

سرسره چاله فضایی موج های آبی مشهد:

سرسره چاله فضایی سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره چاله فضایی که در پارک بانوان سرزمین موج های آبی مشهد با ابعاد بزرگتر ساخته شده و به صورت تیوپی استفاده میشود که هیجان چاله فضایی را دو چندان میکند ، شما میتوانید با استفاده از تیوپهای دونفره این هیجان را با دوستان خود تجربه کنید.

سرسره سفینه سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره سفینه سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره سفینه یکی از پر هیجان ترین سرسره های پارک آبی سرزمین موج های آبی است که به صورت تیوپی دو نفره استفاده میشود ، در طول مسیر این سرسره جت‌هایی قرار گرفته که وظیفه هدایت تیوپ شما از سربالایی های طول مسیررا بر عهده دارد ، طول این سرسره 200 متر است.

سرسره های جدید سرزمین موج های آبی مشهد - پارک بانوان

سرزمین موج های آبی مشهد همواره در حال توسعه بوده و تلاش میکند که بروز ترین سرسره ها و امکانات را در مجموعه های آقایان و بانوان ایجاد کند در همین راستا با هدف جلب رضایت شما میهمانان گرامی ، سرزمین موجهای آبی سرسره های کبری ، خانواده ، پیچشی نوجوان و آبی آهسته نوجوان به مجموعه بانوان اضافه نموده که هم اکنون قابل استفاده میباشد.

سرسره کبری سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره کبری سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره کبری یکی از سرسره‌های جدید سرزمین موج های آبی در قسمت بانوان است که از تیوپ های دو نفره در این سرسره استفاده میشود ، مسیر این سرسره با یک شیب تند آغاز میشود و در ادامه در یک مسیر رفت برگشت به انتهای سرسره هدایت میشوید .

سرسره خانواده Family سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره خوانواده سرزمین موج های آبی مشهد

استفاده از یک سرسره به صورت دسته جمعی تجربه لذت بخشی که با سرسره خانواده سرزمین موج های آبی مشهد امکان پذیر است ، سرسره Family در یک مسیر پر هیجان با استفاده از تیوپهای چهار نفره این امکان را به شما میدهد همراه دوستان خود لحظه ای خاص را تجربه کنید.